Acht keer per seizoen worden interne competitieavonden georganiseerd. Je speelt drie of vier wedstrijden dubbelspel met steeds een andere partner en tegen verschillende tegenstanders.
Onder de deelnemers van elke competitieavond wordt een mooi prijsje verloot. Op het einde van het seizoen worden de kampioenen gehuldigd.

Aanmelden Interne Competitie: log in en meld je aan door bij 'Niet aangemeld' op de V naast de betreffende datum te klikken.
Die datum staat dan in het vakje 'Aangemeld'.

Toch nog afmelden? Laat het weten door bij 'Aangemeld' op de X naast de betreffende datum te klikken. Die datum staat dan weer in het vakje 'Niet aangemeld'.

2 dagen voor een competitieavond wordt het aan- en afmelden via de site GESLOTEN.

Late afmelding door overmacht korter dan 2 dagen voor de competitiedatum, WhatsApp EDWIN. (zie ledenlijst na inloggen)